Beste deals -6% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP 14-em0750nd op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anouk 04-08-2023

Prima laptop voor een nette prijs

Geschreven voor: HP 14-em0750nd

Ik heb deze laptop enkele weken mogen testen en was blij verrast. De laptop is licht en compact, maar toch een krachtpatser! Opgestart in een mum van tijd, reageert snel op taken en de accu houdt het lang vol.

Het compacte scherm van 14" en het lichte gewicht van slechts 1,4 kilo maakt dat je de laptop makkelijk ergens mee naar toe neemt. Het toetsenbord bevat hierdoor geen numeriek gedeelte, maar dat vind ik persoonlijk niet storend. Voor een hele dag werken is het scherm, denk ik, net te klein, maar voor de basis werkzaamheden is het prima.

Al met al een prima laptop voor een nette prijs! Het énige nadeel vind ik de rare locatie van de aan/uit knop: links naast de delete knop, waardoor ik er nog wel eens per ongeluk op klik.

Pluspunten

• Licht en compact
  • Lange accuduur
  • Snel

Minpunten

• Geen numeriek gedeelte toetsenbord
  • Aan/uit knop op rare plek

d***@d********** 01-08-2023

Goede en degelijke laptop

Geschreven voor: HP 14-em0750nd

Ik heb deze laptop nu enkele weken mogen testen en hetgeen me als eerste opviel is dat de laptop niet veel weegt. Het scherm is helder en groot genoeg voor de meeste toepassingen. De letters op het toetsenbord zijn groter dan ik op mijn oude laptop en het gemis van het numeriek gedeelte valt wel mee.
Er zijn voldoende aansluitmogelijkheden via USB-poorten en HDMI.
Het is een mooie laptop en ondanks het beperkte gewicht lijkt hij wel degelijk te zijn.
De accuduur is voldoende om een groot gedeelte van de dag mee te kunnen werken.
Het enige geluid dat misschien vervelend is dat is de ventilator, maar dat viel alleen op als de laptop op stroom werkte. Ik heb verder de ventilator niet gehoord.

Pluspunten

• degelijk
  • batterijduur

Fabienne1995 28-07-2023

Goedwerkende, compacte laptop

Geschreven voor: HP 14-em0750nd

Ik heb deze laptop van HP mogen testen. Een degelijke, goede laptop met een mooi design. Het ziet er keurig uit. Wat mij in positieve zin opvalt is het gewicht van de laptop. Het voelt erg licht en de laptop is compact. Dat vind ik bijzonder fijn. Op deze manier neem ik hem gemakkelijk mee. Ik ben tevreden over de draagbaarheid. Ik gebruik de laptop voor dagelijkse dingetjes, zoals op internet surfen, e-mails lezen en versturen, tv kijken en streamen. Dit werkt allemaal goed en naar verwachting. Multitasken tussen verschillende taken is soepel. Ook start de laptop erg snel op, fijn! :) Het beeld en geluid zijn mooi. Conclusie is een degelijke, goed werkende lichtgewicht laptop die al mijn laptoptaken naar behoren kan uitvoeren.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Werkt goed

Minpunten

• Kleiner scherm